Áron Blogja

... all about of me ...

Szívinfarktus!

2015. szeptember 30. 17:32 - aronblogja

Sziasztok!

Voltam a szerelőnél, állapot felmérésen, mit kellene cserélni, milyen árban vannak az alkatrészek, stb. Többnyire semmiség hibák /  alkatrész árakat mondott a szerelő. Na igen, csak sok kicsi, sokra megy, így mérlegelnem kell,mit cseréltessek először.

Az tuti, hogy az akkumulátor az kuka, de szerencsémre még garanciás, így azt megúszom, legalábbis ebben csak akkor leszek biztos, mikor nálam lesz az új. Hiszen tudjátok...... milyen a "jó" kereskedő, mindig tud kifogást találni, HA akar és a vásárlónak csak akkor van igaza,mikor a kereskedő ENGEDI. Ez van, sebaj, legyünk pozitívak, így az akksi cserét vegyük úgy, hogy ingyen meglesz. Ezt mindenképp tél előtt akarom, mert nem lenne j o ott maradni egy parkolóban:) A másik hiba, amit a szerelőm talált az bal oldali keréknél kopog valami, annak cseréje picit drágább. Részletesen leírom majd az árakat a poszt végén, ha érdekel majd, esetleg ha neked is ilyen autód van, akkor hasznos lehet számodra:) További hibák még, amivel elvittem az autót, hogy indítás után az autó hajlamos leállni. Azt vettem észre, hogy ezt a jelenséget csak akkor csinálja, ha nehezebben indul, és rögtön az első alkalommal,mikor nyomok egy kuplungot, vagy üresbe kirakom, akkor fogj a magát és leáll. Ezt mondtam a szerelőnek, de persze ott, akkor nem produkálta, így nem lehet tudni,mitől. Majd rátettük gépre és rögtön kiírta: 4-es, 6-os henger, vezérműtengely jeladó, gyújtás probléma. Na akkor már sanszos volt számomra, hogy a tervezettnél mélyebbre kell nyúlnom a zsebembe. Továbbá kiderült az is, hogy a gyújtótrafók állnak az olajban, így elfingta magát a szelepfedél tömítés, így az is cserés. De minden esetre bizakodó vagyok, mert ezeket megcsináltatom, utána egy ideig ismét jól elleszünk mi ketten, az autóm és én:)

- Hardi tárcsa: 10.000 HUF
- Kuplung készlet: 80.000 HUF + 25.000 HUF munkadíj
- Difi durran, HA csak hézagolni kell: 20.000 HUF
- Kormányfej: 8000 HUF + Talpas: 7.000 HUF + Futómű beállítás: 6.000 HUF + Munkadíj: 10.000 HUF
- Szelepfedéltömítés: 9990 HUF
- Vezérműtengely jeladó: ~30.000 HUF

Ha jól számolom, akkor ez így cirka 205.990 HUF

Tehát van mit az autóba aprítani, de szépen lassan, tavaszra meglesz minden, ráadásul műszakira is kell vinnem az autót (20.000 HUF) és teljesítményadó is jön majd rá (46.000 HUF)

dsc_0203.jpg

Látjátok ez van ha az embernek BMW-je van és hozzáteszem, az enyém még jó állapotúnak mondható. De mindezt le kell nyelni, hiszen a kényelem az autó szépsége, teljesítménye, mikor a derekadat nyomja az ülőtámla,mert picit ráléptél a gázpedálra....minden forintját megéri!:)

Köszi, hogy elolvastál

Áron

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aronblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr317871498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása